Oby smacznego :)



środa, 28 marca 2012

Hotchocspoon White


Producent: Chocolate Company
Kcal: wolę nie wiedzieć ;)
Cena: 17 zł (Poznań)

Niektórzy hołdują butom, inni elektronicznym gadżetom. Natomiast ja padam na kolana przed tabliczką (świetnej) białej czekolady.
E-przygodę z moją ulubienicą otworzy nie byle kto, proszę o brawa... Oto Valrhona!
Mająca prawie stuletnie doświadczenie francuska manufaktura czekolady, nie powinna zawieść.
I nie robi tego...
Biały krem... bogaty, jednolity. Pysznie :)
By nie przesłodzić, przejdę już do smaku. Wybrałam perniki Speculoos.
Chybiłam. Belgijskie kruche ciasteczka nie są dla mnie. Ciepłą, korzenną nutę zdominował kwaśny posmak.
Parafrazując - brak jaskółek zimy nie czyni - więc w planach kolejne testy tej wyśmienitej czekolady.
OCENA: 4
Czekolada: 5
Smak: 3
Rozpuszczalność: 4
Cena: 3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz