Oby smacznego :)



poniedziałek, 26 marca 2012

Zott Jogurty Jogobella - ananas i acerola oraz grejpfrut


grejpfrut

ananas z acerolą






















Lubię jogurty. Zawsze mam w lodówce spory zapas.
Dzisiaj sięgnęłam do niej po Jogobelle.
Starcie przegrał niskokaloryczny... Na grudkowatych okruchach zamiast soczystych różowych owoców. Smak bez zarzutu. Lekko cierpki, orzeźwiający.
Natomiast jogurt ananasowy jest nienagannie zwarty. A sok z aceroli nadaje jemu przyjemną słodycz.
Do spróbowania, owszem. Powrotu jednak nie będzie.
                  OCENA: 3                                                                   OCENA: 3
                        Smak: 3                                                                            Smak: 3
                   Konsystencja: 3                                                                 Konsystencja: 2

2 komentarze:

  1. grejpfrutowa stoi w lodówce i czeka aż ją zjem (niebawem także pojawi się opis u mnie :) ), natomiast tej z acerolą jeszcze nie udało mi się spotkać, jak widzę muszę żałować.
    P.S. Również bardzo mi miło spotkać blog o podobnej tematyce, na pewno będę zaglądała często :)
    Pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Excellent goods from you, man. I've understand
    your stuff previous to and you're just extremely magnificent.
    I actually like what you have acquired here, certainly like
    what you're stating and the way in which you say it. You make
    it enjoyable and you still care for to keep it smart.
    I cant wait to read far more from you. This is really a wonderful web site.



    my page - real racing 3 hack

    OdpowiedzUsuń